Przejdź do wersji zoptymalizowanej dla osób niewidzących i słabowidzących
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do menu górnego
Przejdź do treści głównej
Przejdź do menu prawego
Przejdź do mapy serwisu
Przejdź do stopki
poniedziałek, 6 maja 2024, 127 dzień roku, imieniny Beniny, Filipa, Judyty
Mapa Powiatu Chojnickiego Gmina Konarzyny Gmina Konarzyny Gmina Chojnice Gmina Chojnice Miasto Chojnice Miasto Chojnice Gmina Brusy Gmina Brusy Gmina Czersk Gmina Czersk
Mapa Powiatu Chojnickiego Gmina Konarzyny Gmina Konarzyny Gmina Chojnice Gmina Chojnice Miasto Chojnice Miasto Chojnice Gmina Brusy Gmina Brusy Gmina Czersk Gmina Czersk
Fotografia w górnej nr 1 Widok na rynek Fotografia w górnej nr 3 Fotografia w górnej nr 4 Fotografia w górnej nr 5 Fotografia w górnej nr 6 Fotografia w górnej nr 7 Fotografia w górnej nr 8 Fotografia w górnej nr 9 Fotografia w górnej nr 10 Fotografia w górnej nr 11 Fotografia w górnej nr 12 Fotografia w górnej nr 13 Fotografia w górnej nr 14 Fotografia w górnej nr 15 Fotografia w górnej nr 16 Fotografia w górnej nr 17
Wydrukuj stronę Poleć znajomemu
x

Zapraszam do obejrzenia strony Wydział Geodezji - Wydziały - Załatw sprawę - Oficjalny serwis Starostwa Powiatowego w Chojnicach.

 

Pobierz PDF

Wydział Geodezji

 

tel. 52 39 66 568
e-mail:  geodezja@powiat.chojnice.pl


DYREKTOR WYDZIAŁU
Małgorzata Modrzejewska
tel. 052 39 66 537

GEODETA POWIATOWY
Krzysztof Mazurkiewicz
tel. 052 39 66 562

KIEROWNIK POWIATOWEGO OŚRODKA DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ
Katarzyna Knuth
tel. 052 39 66 564

KIEROWNIK BIURA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW
Danuta Kossak
tel. 052 39 66 565

PRZEWODNICZĄCY ZUDP
Andrzej Kaptur
tel. 052 39 66 561


Wydział Geodezji GE

Zajmuje się gospodarowaniem nieruchomościami, wywłaszczaniem nieruchomości, ochroną gruntów rolnych oraz realizacją zadań państwowej służby geodezyjnej i kartograficznej.

  1. W ramach wydziału funkcjonują:
    1. Biuro Ewidencji Gruntów i Budynków,
    2. Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
    3. Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej,
  2. Do podstawowych zadań Biura Ewidencji Gruntów i Budynków należy:
    1. Prowadzenie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości.
    2. Utrzymywanie operatu ewidencyjnego w stanie aktualności poprzez wprowadzanie udokumentowanych zmian do bazy danych ewidencyjnych.
    3. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie aktualizacji operatu ewidencyjnego.
    4. Archiwizacja zgłoszeń, dokumentów oraz kopii zawiadomień o dokonanych zmianach w operacie ewidencyjnym.
    5. Udostępnianie danych ewidencyjnych w formie:
      1. komputerowych wydruków mapy ewidencyjnej, rejestrów, kartotek, zestawień, wykazów i skorowidzów,
      2. wypisów z rejestrów i kartotek,
      3. wyrysów z mapy ewidencyjnej,
      4. plików komputerowych,
      5. informacji przekazywanych ustnie i wizualnie.
    6. Sporządzanie gminnych i powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków.
    7. Okresowa weryfikacja danych ewidencyjnych.
    8. Prowadzenie klasyfikacji gruntów oraz scaleń i wymian.
  3. Do podstawowych zadań Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej należy:
    1. Prowadzenie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym:
      1. przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń prac geodezyjnych,
      2. udostępnianie wykonawcom prac geodezyjnych posiadanych materiałów wraz z ich charakterystyką techniczną oraz opracowywanie warunków technicznych,
      3. przyjmowanie opracowań geodezyjnych i kartograficznych powstałych w wyniku prac geodezyjnych,
      4. kontrola przyjmowanych prac w zakresie przestrzegania zasad wykonywania prac, osiągnięcia wymaganych dokładności, zgodności opracowania z przepisami prawa i standardami technicznymi dotyczącymi geodezji, kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie, zgodności opracowania z warunkami technicznymi, spójności topologicznej informacji dostarczanej przez wykonawcę z informacjami uzyskanymi z ośrodka w trakcie realizacji pracy, kompletności przekazywanych materiałów,
      5. naliczanie opłat za korzystanie z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, za udostępnianie danych oraz udzielanie informacji,
      6. włączanie wpływających materiałów do zasobu oraz opatrzenia materiałów przeznaczonych dla zamawiającego klauzulami określonymi w odrębnych przepisach,
      7. udzielanie informacji z państwowego zasobu geodezyjnego poprzez udostępnianie danych i materiałów geodezyjnych, kartograficznych, fotogrametrycznych i katastralnych,
      8. wyłączanie z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego materiałów, które utraciły przydatność użytkową,
      9. sporządzanie kopii zabezpieczających.
    2. Tworzenie, prowadzenie i udostępnianie baz danych obejmujących ewidencję gruntów i budynków, geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, państwowego rejestru granic i powierzchni jednostek podziału terytorialnego kraju, rejestru cen i wartości nieruchomości, bazy obiektów topograficznych zapewniających tworzenie standardowych opracowań kartograficznych.
    3. Zakładanie osnów szczegółowych.
    4. Prowadzenie spraw związanych z ochroną znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych.
  4. Do podstawowych zadań Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej należy:
    1. Przyjmowanie wniosków o uzgodnienie projektowanej sieci uzbrojenia terenu wraz z dokumentacją przewidzianą szczegółowymi przepisami.
    2. Ocena złożonych projektów w zakresie zgodności z wnioskiem, prawidłowości mapy wykorzystanej do projektowania w zakresie obszaru, skali treści, aktualności i czytelności oraz klauzul przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, czytelności projektowanych elementów.
    3. Organizowanie posiedzeń Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w składzie określonym zarządzeniem Starosty.
    4. Wydawanie uzgodnień w formie opinii przez przewodniczącego zespołu.
    5. Opatrywanie projektów klauzulami potwierdzającymi dokonanie uzgodnienia.
    6. Wprowadzanie uzgodnionych projektów do bazy numerycznej.
    7. Naliczanie opłat za uzgodnienie zgodnie z obowiązującymi tabelami opłat.
    8. Udzielanie informacji o uzgodnionych projektach.
  5. Do zadań Wydziału należy także wykonywanie innych zadań wskazanych w odrębnych przepisach.

 

PROJEKT „POMORSCY PARTNERZY W E-ROZWOJU” O NUMERZE: POWR.02.18.00-00-0005/17

INTERmedi@
  • Biznes
  • CEW
  • Eksperymentarium
  • Chojnicko-Człuchowski Miejski Obszar Funkcjonalny
  • Fundusze Europejskie
  • Fundusze Unijne 2007 -2013
  • Kreis
  • Muzeum w Chojnicach
  • Park Narodowy
  • PCPR
  • PUP
  • Strategia Rozwoju Powiatu Chojnickiego do roku 2025
  • Szpitak
  • Wrota Pomorza
  • Zaborski Park
  • Promocja Regionu Chojnickiego
  • Rezerwat Biosfery
  • Pomorskie 2020
  • Piękne Kaszuby
  • PSSE
Logo Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji „Projekt dotyczący budowy i dostosowania strony internetowej do potrzeb osób niepełnosprawnych
współfinansowany jest ze środków Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji w ramach zadania publicznego”
projekt i hosting: INTERmedi@ zarządzane przez: CMS - SPI
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.